luni, 6 noiembrie 2017




Am învățat să trăim frumos și imaculați moral, se ne iubim unii pe ceilalți, să trăim în armonie cu noi înșine și cu acei cu care ne-am însoțit pe drumul vieții noastre dar și să prețuim orice ne-a oferit destinul, de la părinți exemplari.
          Ne-am dus traiul cu lumină în suflete, licăr de speranță în ochi și zâmbet pe față chiar și atunci când a fost greu și cu scopul ca să trăim demn și frumos așa cum am văzut la acei care ne-au dăruit sânge și modele de a fi din voia lui Dumnezeu și din frumusețea și sinceritatea celor peste cincizeci de ani de viață pe care-i aveți deja împreună.
          Am avut modele minunate, ne străduim în fiecare zi să vă semănăm și să vă arătăm că am învățat temeinic să trăim frumos și demn.
          Orice spunem prin vorbe nu are puterea să exprime ceea ce purtăm în inimă sau minte, căci a fost scris de mult sau rostit deja de cineva...
          Că ne iubim, simțim prin ceea ce facem zilnic unii pentru ceilalți, că ne oferim suport și înfruntăm vicisitudinile vieții au demonstrat anii care au trecut ... așa să ne ajute Dumnezeu și în viitor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu