luni, 25 noiembrie 2013

mariana.trailescu@gmail.com: Gandeste-te adeseori la oameni pe care i-ai cunosc...

mariana.trailescu@gmail.com: Stau cu ochii atintiti pe tot ceea ce se intampla, uneri descopar ca un cineva, nu neaparat aceeasi persoana, ma fenteaza si atunci cuget: rusine sa-i fie sau rusine sa-mi fie ca am fost victima lui. Nu are sens sa te gandesti, sa analizezi indelung, sa cauti mereu justificari si raspunsuri; mereu se va gasi acela care prin siretlicuri si tertipuri te va deceptiona. Important insa ar fi sa te antrenezi in a pastra o oarecare distanta, sa nu devii victima de mai multe ori aceleiasi situatii si mai ales faptul sa nu-i raspunzi niciodata  aceluia in aceeasi maniera.Sunt eu, asa cum sunt, important este ca nu ma las contaminata si pana la urma sunt fericita ca existenta mea mea n-o vei putea avea vreodata caci tu n-ai fost creat din acelasi lut din care am post plamadita eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu