joi, 11 iunie 2020



                Am învățat de la oameni dragi că semănând dragoste și sinceritate poți culege dragoste și sinceritate iar de la acei pe care-i mai port doar în suflet și  în minte, am câștigat privilegiul de a trăi pur și simplu frumos și corect, atât. A fost mai mult decât ar fi trebuit să primesc iar acum acestea toate au rodit și au făcut-o cu aceeași substanță. Am crezut că doar astfel o să meargă mai departe o altă generație mai ales că lumea este din ce în ce mai puțin deschisă la valori morale, la repere educaționale sau de cultură veritabilă.
          Sunt așa cum am fost, doar că anii s-au scurs uneori prea greu din cauza vicisitudinilor dar am știu din ce în ce mai mult cum să identific acele momente minunate din viața mea, cum să mă încarc și mai ales cum să acumulez pentru viitor energia pozitivă a acestora. Îmi țin cât mai aproape sufletele oamenilor dragi  care sunt capabili să savureze sincer bucuriile mele mici. Aici în micul meu univers personal am comori incomensurabile pe care le privesc atunci când mi-e greu, la lumina lor îmi încălzesc sufletul și astfel merg mai departe... din nou.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu