duminică, 7 februarie 2016

Despre mine...pur și simplu: Despre mine...pur și simplu: Despre mine...pur și ...

Despre mine...pur și simplu:

“Adevăratele greutăți pot fi depașite. 
Doar cele imaginare sunt de neînvins.” 
Theodore V. Nail
În principiu, se spune că timpul are puterea magică de a rezolva totul, de a vindeca răni...Pare uneori imposibil de realizat dar când tocmai ai pierdut oameni dragi sufletului tău este cu atât mai greu să crezi că vei depăși greutățile. Cum poți crede că-i facil să-ți iei adio de la doi oameni minunați care s-au stins în aceeași zi?! Chiar și atunci când știi că se aflau într-o  grea suferință, când au ajuns la bătrânețe, poate fi oare ușoară clipa cănd conștientizezi că nu mai poate fi un mâine sau nici o altă zi în care să-i mai poți afla în viață?!
La ceas de despărțire, n-am făcut decât să mă rog, căci aflându-vă în viață ați știut că v-am iubit și
prețuit.
Promit să vă păstrez amintirea vie și cu greu ar putea uita cineva bunătatea unor asemenea oameni cum au fost cei cărora tocmai le-am urat pace veșnică.

 Rugăciunile mele către
D-zeu sunt ca să le poarte pașii în lumea oamenilor drepți, de unde să ne  poată veghea pe toți cei care am  rămas cu lacrimi amare în suflet.
  Drum bun prin vămile vieții
de apoi, vă păstrez în suflet mereu, stelele cerului să vă lumineze calea,
iar D-zeu să vă odihnească în pace ,DRAGI OAMENI DRAGI!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu