luni, 15 iunie 2015

mariana.trailescu@gmail.com: mariana.trailescu@gmail.com: mariana.trailescu@gma...

mariana.trailescu@gmail.com: Sunt atâtea zile în care ne simțim aleși că ne-am născut din părinți pe care i-au înconjurat cu dragoste cei care i-au crescut. Dragă, dragă, la ceas aniversar, n-am să-ți repet a nenumărata oară ceea ce știi prea bine...

Mulțumim lui D-zeu pentru fiecare aniversare pe care ne-o ofera în dar și pentru că ne-ai crescut cea mai minunată mamă, iar...dacă ar fi să trăiești cu dragostea noastră, ai fi...nemuritoare.

Știi să-ți crești în dragoste și liniște copii, doar atunci când ești înconjurat de afecțiune și dragoste nemăsurată. În anii care-au trecut, ne-ai oferit ceea ce acum îți întoarcem, iar eu ofer la rându-mi fiului nostru și acelor care au să vină alături de noi în viitor.

Rădăcinile sănatoase care te conectează la realitate, familia care ți-a dat viață și te-a ajutat să devii om de omenie prin bunăcreștere și invățătură, rugăciunile la D-zeu, sinceritatea și dorința de a ne înconjura de oameni de calitate, vin să te întregească și merită să le transmitem celorlalți așa cum am fost învățați.

D-zeu să ne ajute să ne bucurăm cu sănatate de oamenii dragi și de ceea ce ne face plăcere!

La mulți ani ...te iubim dragă, dragă Mamă Mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu