joi, 4 decembrie 2014

mariana.trailescu@gmail.com: mariana.trailescu@gmail.com: mariana.trailescu@gma...

mariana.trailescu@gmail.com: Am capacitatea sa ascult dar si libertatea de a n - o face, mai ales ca odata ce nu uiti usor poti sa - ti incarci gandurile si inima cu multe vorbe ce - ar trebui doar auzite. De - ar fi posibil, de multe ori ar fi cazul doar sa aud cuvintele, dar cum nu suntem doar dispozitive de stocare a informatiilor ci fiinte umane, ne ramane doar sa invatam sa iertam ceea ce nu putem sa uitam. Am libertatea sa nu ascult, dar nu sunt mereu capabila sa - mi scot din minte ceea ce poate ar trebui sa ignor. Asa sunt eu, poate am intors de mult prea multe ori obrazul, nu sunt capabila sa mint chiar daca uneori ar fi necesar, am invatat sa fac mereu bine, chiar si acelora care nu meritau deloc. Viata mi - a aratat ca indiferent ce sunt si de felul in care ma comport, uneori ar fi imperios necesar sa am capacitatea de -a ma abtine de la a demonstra ca pot fi una dintre cele mai bune prietene, tocmai din cauza ca unii pur si simplu...nu ma merita in preajma lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu