luni, 14 iulie 2014

mariana.trailescu@gmail.com: Viata mea este unica, nu sunt nemuritoare, imi sun...

mariana.trailescu@gmail.com:

Priveste dincolo de ochii mei, vezi-mi sufletul si descopera de ce sunt unii oameni mai speciali decat altii! Inima nu-ti face riduri, poate sa adaposteasca nemasurate sentimente si cine-ar putea exprima in unitati masurabile, dragostea si afectiunea pe care esti capabil s-o oferi de-a lungul unei existente?!Fii bucuros sa primesti nemasurate zambete si contamineaza-te cu sinceritatea-mi , buna-mi prietenie pe care le pot darui dintr-o inima incredibil de calda! Nu-mi oferi nimic decat poate niste clipe in care sa ma Vezi si apoi aminteste-ti ca poti sa fii asemeni mie macar din cand in cand...Daruieste celor ce stiu de tine momente care sa le invaluie sufletul in lumina si pace sufleteasca!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu